+36 1 911 1111, SMS: +36 70 700 1059 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.

Naponta 3000 reklám ér egy átlagembert – ismerteti Modellérték című műsorunkban a marketing szövetség alelnöke. Papp-Váry Árpádtól megtudhatják, mit gondol arról, sok vagy kevés a reklám a médiában, illetve, hogy milyen szerep jut a jövőben a véleményvezéreknek, az influenszereknek. Szerinte az online marketing térnyerése vitathatatlan, de a hagyományos is megmarad, mixet kell képezni belőlük. Fehér Zsolt nemzetközi HR-szakértő pedig elemzi, hogy merre tart a humán-erőforrás menedzsment. Hangsúlyozza, hogy a digitális korban még inkább felértékelődik az emberközpontú hozzáállás, és a munkavállalói attitűdök figyelembe vétele, amelyek versenyképességi tényezők. Úgy látja, hogy a 2020-as évek áttörést hoznak a szakmában. A szombaton délután öt órakor kezdődő Nettó című műsorunkban várja önöket a szerkesztő-műsorvezető: Csákó Attila.