+36 1 911 1111, SMS: +36 70 700 1059 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.

Ki ne bosszankodna, ha vásárlása vagy szolgáltatás igénybevétele során nem azt kapja, amit ígértek neki. A vállalkozások és a magán személyek közötti vitás ügyek rendezésének hatékony és – szemben egy bírósági procedúrával – ingyenes rendezési módja, ha a felek a kereskedelmi kamarák szárnyai alatt működő Békéltető Testület elé viszik ügyüket. Tavaly csak a Budapesti Békéltető Testületnek nyolcezer megkeresése volt. Nettó című műsorunkban a szervezet hivatalvezetője segít hallgatóinknak abban, hogy mit tegyenek, ha sérelem éri őket. Például, ha más országban vagy az interneten megvett termék romlik el, vagy a futár nem várja meg, amíg kibontjuk a terméket, esetleg nem fogyasztóbarát feltételeket támaszt valamelyik fapados légi társaság. Persze, vannak fura panaszok is: volt, aki a megvásárolt csirke miatt reklamált, mert az napokig „szomorú” volt. A szombaton délután öt órakor kezdődő Nettó című műsorunkban várja önöket a szerkesztő-műsorvezető: Csákó Attila.