+36 1 911 1111, SMS: +36 70 700 1059 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.

Nem kaptak még értesítést a BRFK-tól a nyomozás állásáról – mondta a Karc FM hírműsorában a Közlekedő Tömeg Egyesület elnöke. Szalay Áron emlékeztetett: azért tettek feljelentést ismeretlen tettes ellen, üzletszerűen, jelentős értékre elkövetett csalás büntette miatt, mert bíznak abban, hogy megtörténik a személyi felelősségre vonás is az ügyben. Felidézte hogy a BKK nem hivatkozhat technikai hibára. Hónapokon át egy olyan szolgáltatásért kértek el az utasoktól pénzt, ami nem is működött. Hiába álltak le ugyanis a repülőtéri járatok, a 900 forintos buszjegyeket mégis árulták a jegyautomatáknál és a mobiljegyeknél. Szalay Áron szerint a Budapesti Közlekedési Központ kétszínű kommunikációt folytatott. Az egyesület elnöke azt várja el, hogy a jövőben a BKK-nál ne várjanak az intézkedésekkel a médiabotrány kirobbanásáig, hanem hamarabb lépjenek. A Budapesti Közlekedési Központ április 1. és szeptember 6. között összesen 16 ezer repülőtéri vonaljegyet értékesített, 14 millió forint értékben.